Surmount
Be the first to reach the top of the highest mountain in the world and meet eccentric characters along the way! Discover endless amounts of climbing routes, alone or in co-op mode.
Surmount is a free-flowing, physics-based platforming adventure where you’ll experience the joys of mountain climbing. Make your perilous ascent through the various handcrafted and procedurally generated challenges of Mount Om, all the while following a silly story with eccentric folks along the way. Master your own unique style of climbing either alone or with a friend, upgrade and customize your climber to stand a better chance, and maybe just maybe, you'll be the first ever to reach the top!
An approachable physics based climbing system that is endlessly replayable and not overly punishing.