Surmount
Dünyanın en yüksek dağının zirvesine ilk çıkan sen ol ve yolculuğun boyunca birbirinden ilginç karakterlerle tanış! İster tek başına ister eşli modda oynarken sınırsız sayıdaki tırmanış rotasını keşfet.
Surmount, dağa tırmanma keyfini yaşayacağın, serbest akışlı ve fizik kurallarına dayalı bir platform macera oyunudur. Om Dağı'nın (Mount Om) el yapımı ve yöntemsel olarak oluşturulmuş engellerini aşarak tehlikeli tırmanışını gerçekleştir ve yol boyunca ilginç karakterlerin rol aldığı eğlenceli bir hikâyeyi takip et. İster tek başına ister arkadaşınla birlikte oynarken kendi tırmanış tarzını geliştir, şansını artırmak için tırmanışçını yükseltip özelleştir ve zirveye ilk çıkan olmaya çalış!
Om Dağı'nın zirvesine tırmanırken farklı farklı nedenlerle zirve yolculuğuna çıkmış çeşitli ilginç karakterlerle tanışacaksın.