Survive the Fall - Official Guidebook
Explore, loot and fight in an open world action game set in a post-apocalyptic future after a devastating meteor strike. Assemble your team and take the fight to the enemy or choose a stealthy approach to gain the upper hand. Expand your base to research new gear and get ready to survive the fall. Maximize your gameplay experience with the official book.