Surviving Mars: Relaunched - Interplanetary Codex
Politics has always been part of human nature. Now, it’s part of Martian nature too. Your influence and negotiation will shape the destiny of your colony. With this new Mission Sponsor - Interplanetary Codex - you will supercharge the political process.
The Law Office - A unique building available exclusively when you choose this sponsor. It automatically prepares laws and reduces their upkeep, keeping your political engine running smoothly. Someone said that all those rubber stamps would come in handy.
Earth Embassy & Martian Assembly Prefabs - Begin your mission with the tools to manage diplomacy and governance right from the start. Strengthen your colony’s political foundations and build а lasting relationship between Earth and Mars.
Periodic Funding - Keep your factions happy to secure steady funding. Balance competing interests, maintain harmony, and use your political influence and a steady flow of resources from your new sponsor is secured.
Included as an instant unlock in the ‘Prime Mission’ pass. The ‘Prime Mission’ pass can be purchased separately or as part of the Surviving Mars: Relaunched – Ultimate Edition.