Surviving Mars: Relaunched - Interplanetary Codex
Politik har altid været en del af den menneskelige natur. Nu er det også en del af Mars' natur. Din indflydelse og dine forhandlinger vil forme din kolonis skæbne. Med denne nye missionssponsor, Interplanetary Codex , kan du sætte turbo på den politiske proces.
Jordens ambassade og Mars' borgerhus – Begynd din mission med værktøjerne til at styre diplomati og forvaltning lige fra starten. Styrk din kolonis politiske fundament, og opbyg et varigt forhold mellem Jorden og Mars.
Inkluderet som en øjeblikkelig oplåsning i passet Prime Mission. Prime Mission-passet kan købes separat eller som en del af Surviving Mars: Relaunched - Ultimate Edition.