Join our ‘Prime Mission’, the first expansion pass for ‘Surviving Mars: Relaunched’. Featuring a new Mission Sponsor and two upcoming expansions, it’s your chance to go beyond survival and forge a bold new future for Mars.
Politics has always been part of human nature. Now, it’s part of Martian nature too. Your influence and negotiation will shape the destiny of your colony. With this new Mission Sponsor - Interplanetary Codex - you will supercharge the political process.
Includes the ‘Law Office’ - A unique building available exclusively when you choose this sponsor.
Included as an instant unlock in the ‘Prime Mission’ expansion pass. Releases 10 November, 2025.
When metal meets ambition, Mars transforms. Machine Utopia replaces human labor with powerful machines that never tire. Let colossal excavators rip into the Martian crust, while trains haul heavy ores to grand foundries, to be forged into metals and machine parts, fueling the rise of a new kind of colony.