Deltag i vores Prime Mission, det første udvidelsespas til "Surviving Mars: Relaunched". Med en ny missionssponsor og to kommende udvidelser er det din chance for at gøre mere end blot at overleve og skabe en dristig ny fremtid for Mars.
Politik har altid været en del af den menneskelige natur. Nu er det også en del af Mars' natur. Din indflydelse og dine forhandlinger vil forme din kolonis skæbne. Med denne nye missionssponsor, Interplanetary Codex , kan du sætte turbo på den politiske proces.
Inkluderet som en øjeblikkelig oplåsning i udvidelsespasset Prime Mission. Udkommer 10. november 2025.
Når metal møder ambition, forvandles Mars. Machine Utopia erstatter menneskelig arbejdskraft med kraftfulde maskiner, der aldrig bliver trætte. Lad kolossale gravemaskiner grave ned i Mars' undergrund, mens tog transporterer tunge malme til store støberier, hvor de bliver smedet om til metaller og maskindele og giver næring til en ny slags koloni.