Surviving Mars
Witaj w domu! Nadszedł czas, aby podbić Czerwoną Planetę i zbudować na niej pierwsze ludzkie kolonie! Wszystko, czego potrzebujesz, to zapasy tlenu, dekady szkoleń, doświadczenie z burzami piaskowymi i odpowiednie nastawienie, aby odkryć przeznaczenie tych dziwnych, czarnych kostek, które pojawiły się dosłownie znikąd. Wystarczy zadbać o wystrój, a będzie tu niesamowicie!
Surviving Mars to symulator zarządzania miastem w realiach sci-fi, którego motywem przewodnim jest kolonizacja Marsa i przetrwanie. Przed podjęciem decyzji o najlepszej lokalizacji dla swojej kolonii wybierz jedną z agencji kosmicznych zapewniających zasoby i wsparcie finansowe. Wznoś kopuły i stwórz infrastrukturę, opracowuj nowe technologie i wykorzystuj drony, aby odblokować bardziej wyszukane sposoby kształtowania i powiększania swojej osady. Uprawiaj własne jedzenie i wydobywaj minerały lub po prostu zrelaksuj się przy barze po ciężkim dniu pracy. Najważniejsze jest jednak utrzymanie przy życiu swoich kolonistów – co nie jest łatwe na tej dziwnej, nowej planecie.
Czeka Cię szereg wyzwań do pokonania. Realizuj swoją strategię i zwiększaj szanse przetrwania kolonii, odkrywając przy tym tajemnice tego obcego świata. To jak będzie? Mars już na Ciebie czeka.
Retro-futurystyczne superstruktury z własną „osobowością sąsiedzką” mieszczą kwatery kolonistów, fabryki i budynki komercyjne. Stwórz kolonię, w której ceni się głównie naukę, podczas gdy zmęczeni pracownicy przepijają swoje całe wypłaty w lokalnym barze, lub wznieś kosmiczną utopię.
Surviving Mars czerpie z klasycznych dzieł sci-fi Asimova i Clarke’a, oferując wiele tajemnic do odkrycia. Podczas każdej rozgrywki gracze mogą poznać jedną z wielu ciekawych tajemnic Marsa. Ich odkrywanie może przynieść kolonii wielkie bogactwo lub doprowadzić ją do ruiny. Czym jest ta kula, która pojawiła się tuż obok WĘZŁA B i czy nam nie zagraża?
Łącz statyczne i losowe badania poprzez eksperymenty, aby zyskać różnorodność podczas każdej podróży przez świat gry. Dokonaj naukowego przełomu, odkrywając niezbadaną powierzchnię Marsa.