Surviving the Aftermath: Forgotten Tracks
Old tapes, cassettes, forgotten tunes that re-emerged from the ruins of society as we know it. With different styles and origins, Forgotten Tracks is the perfect soundtrack for surviving the Aftermath.
Scout the Wasteland, gather resources, and fight enemies to the sound of rock! Easy Raider Playlist with 10 tracks and more than 30 minutes of music is every survivor’s dream playlist to thrive in the post-apocalyptic world.
Sun is setting on the horizon, the sound of an old guitar echoes in your settlement… This is the melody of survival. Ponder your next move with the Radiant Heart Playlist, 8 tracks with vocals from the Wasteland's lost artists.