Surviving the Aftermath: Forgotten Tracks
Oto, co zostało z muzyki: stare taśmy, kasety, zapomniane melodie ocalone z resztek znanego nam społeczeństwa. Dzięki różnym stylom i źródłom Forgotten Tracks to świetna ścieżka dźwiękowa do Surviving the Aftermath.
Przeczesuj pustkowia, zbieraj zasoby i walcz z wrogami w rytmie rocka! Easy Raider z 10 ścieżkami i ponad 30 minutami muzyki to wymarzona playlista każdego ocalałego, przy której może rozwijać się w postapokaliptycznym świecie.