Surviving the Aftermath: Forgotten Tracks
Eski kayıtlar, kasetler, toplumun bildiğimiz anlamdaki kalıntılarından yeniden çıkan unutulmuş tınılar. Farklı tarzlar ve kaynaklarla, Forgotten Tracks, Surviving the Aftermath için mükemmel müzikleri içeriyor.
Wasteland'i keşfet, kaynakları topla ve düşmanlarınla rock ezgileri eşliğinde savaş! 10 parçası ve 30 dakikanın üzerinde müziğiyle, Easy Raider Oynatma Listesi her hayatta kalanın kıyamet sonrası bir dünyada iyi hissetmek için hayal ettiği şey.
Ufukta güneş batıyor, eski bir gitarın sesi yerleşiminde yankılanıyor... Bu hayatta kalmanın melodisi. Wasteland'in unutulmuş sanatçılarının 8 vokalli şarkısından oluşan Radiant Heart Oynatma Listesi eşliğinde sonraki hamlene karar ver.