Surviving the Aftermath: New Alliances
Zostań przywódcą ocalałych społeczności w Surviving the Aftermath: New Alliances. Przyszłość ludzkości jest w twoich rękach – znajdź sojuszników, walcz ze wspólnym wrogiem i zjednocz pustkowia!
Poznawaj rozmaite społeczności i wykonuj dla nich zadania, by zdobyć ich zaufanie. Wzmocnij własną kolonię dzięki 12 nowym budowlom.
Bandyci i drapieżniki grasują po pustkowiach, zmuszając cię do obrony własnej osady i siedzib sojuszników. Bandy terroryzują ocalałych i przejmują ich kluczowe miejsca. Chroń i wspieraj inne społeczności, handlując i wznosząc nowe budowle, gdy tylko to możliwe. Rozszerzony interfejs użytkownika umożliwia zarządzanie każdym najmniejszym krokiem w drodze do zjednoczenia.
Tworzenie nowego świata Tworzenie nowego świata nie jest łatwe. Choć kluczem jest współpraca, przywódcy mogą wpływać na społeczności w bardziej... delikatny sposób. Sabotaż, kradzież, szpiegostwo czy nawet propaganda staną się twoją bronią. Powodzenie podczas misji zależeć będzie od umiejętności specjalistów. Miej jednak świadomość konsekwencji: porażka zmniejszy twoją reputację i da twojemu rywalowi większą kontrolę. Może też sprowokować kontruderzenie obranej za cel społeczności.