Surviving the Aftermath: New Alliances
Surviving the Aftermath: New Alliances'da hayatta kalan toplumların Lideri ol. İnsanlığın kaderi senin ellerinde: Müttefikler edin, ortak düşmanlarla savaş ve Wasteland'i birleştir!
Çeşitli topluluklarla tanış ve sadakatlerini kazanıp kendi kolonini 12 yeni yapıyla geliştirmek için taleplerine yardım et.
Diğer topluluklarla olumlu etkileşimler ününü artırabilir. Ancak beklentilerini karşılayamazsan onların yeni rakiplerine katıldığını ve rakiplerinin Wasteland üzerinde daha büyük hâkimiyet kurduklarını görürsün.
Haydutlar ve hayvanlar Wasteland'de kol geziyor. Kendi yerleşimini ve müttefiklerinin yerleşimlerini korumak zorundasın. Haydut grupları hayatta kalanlar arasında terör estiriyor ve önemli konumları ele geçiriyor. Mümkün olan her an ticaret yapıp yeni yapılar inşa ederek diğer toplumları koruyup desteklediğinden emin ol. Genişletilmiş kullanıcı arayüzü Wasteland'in bir araya gelişinin her bir adımını yönetmene izin veriyor.
Yeni bir dünyayı şekillendirmek kolay iş değil. İşbirliği kilit önem taşısa da liderler toplumları daha... sinsice yöntemlerle etkileyebilir. Sabotaj, hırsızlık, casusluk ve hatta propaganda elinde faydalı araçlara dönüşecek ve uzmanların yetenekleri görevde nasıl bir şansla başarılı olacaklarını etkileyecek. Fakat sonuçlara dikkat etmelisin: Başarısız olmak ününü düşürüp rakibine daha fazla kontrol verirken, hedef aldığın toplulukların misilleme yapmasına sebep olabilir.