Surviving the Aftermath: Shattered Hope
Ay parçalanmış. Kırılmış. Dünyanın üstündeki geniş alanda kaybolmuş. Surviving the Aftermath'in yeni genişletmesi "Shattered Hope" ile eskiden gökte bir umut kapısı olan şey şimdi hayatta kalanların başa çıkması gereken yıkıcı bir boşluk.
Ay parçalanmış. Kırılmış. Dünyanın üstündeki geniş alanda kaybolmuş. Surviving the Aftermath'in yeni genişletmesi "Shattered Hope" ile eskiden gökte bir umut kapısı olan şey şimdi hayatta kalanların başa çıkması gereken yıkıcı bir boşluk. Ay'ın parçalarını kendi yararına kullan ve hayatta kalmak için umudunu yüksek tutmaya (kelimenin tam anlamıyla!) çalış.
Umut, zamanla ve oyunda bir felaket yaşandığında azalan yeni bir küresel değerdir. Eğer çok uzun bir süre boyunca çok az umut sahibi olunursa ızdırap denilen yeni durum ortaya çıkar ve bu iyileştirilmezse koloni sakinlerini saldırgan yapabilir. Bu yüzden yeni koloni merkezi binasında ziyafetler düzenleyerek umudunu tutabildiğin kadar yüksek tut!