Ultimate Colony Edition
You can never be too prepared when it comes to surviving the post-apocalypse. Get everything you need to build a thriving colony of survivors with Surviving the Aftermath: Ultimate Colony Edition. The Ultimate Colony Edition includes Surviving the Aftermath, the Expansion Pass, and exclusive in-game content.