Ultimate Colony Edition
Nie da się być zbyt dobrze przygotowanym na przetrwanie w postapokaliptycznym świecie. Sięgnij po Surviving the Aftermath: Ultimate Colony Edition i zdobądź wszystko, czego potrzebujesz do budowy kwitnącej kolonii ocalałych z apokalipsy. Wydanie Ultimate Colony Edition zawiera grę Surviving the Aftermath, przepustkę Expansion Pass oraz ekskluzywne treści w grze.