Surviving the Aftermath: Ultimate Colony Upgrade
Kolonilerini bir sonraki seviyeye taşımak isteyen Surviving the Aftermath sahipleri için esas yükseltme. Ultimate Upgrade'de Expansion Pass ve özel oyun içi içerikler yer alır.