Suzerain: Kingdom of Rizia Orijinal Oyun Müzikleri
Bu, Suzerain DLC genişlemesi olan Suzerain: Kingdom of Rizia'nın orijinal oyun müziğidir. James Spence tarafından yazıldı, aranje edildi ve kaydedildi.