Suzerain — Oryginalna ścieżka dźwiękowa
Oryginalna ścieżka dźwiękowa do Suzerain. Skomponowana, wyprodukowana i nagrana przez Jamesa Spence'a. Dostępna również w Suzerain: Presidential Edition wraz z podstawową wersją gry.