In response to the astounding support for Suzerain and the Suzerain Universe, and the numerous requests from our community expressing their wish to contribute further to our art and expression, we're excited to announce the Support the Developers & Vulpitzer Award cosmetic DLC.
The Vulpitzer Award is a distinguished token of recognition within the universe of Suzerain. As a thank you for your unwavering support, this cosmetic award will adorn your leader's desk, constantly reminding you of your dedication to supporting the unique political experiences and universe we are creating. This special award is exclusively for those who choose to support us through the Support the Developers & Vulpitzer Award cosmetic DLC.
Your commitment fuels our passion for expanding the Suzerain Universe. Thank you for believing in our work, vision, and supporting us directly.