Sweet Dreams Alex (Original Soundtrack)
Unwind to the sound of twelve lo-fi tracks by popular artist edelwize, composed to capture the innocence, charm and wonder of Alex's childhood.
This is the official soundtrack to Sweet Dreams Alex, a wholesome puzzle and construction game.