SWORN - Cosmetic Pack Bundle
Take the battle to Arthur in style with the ultimate collection of cosmetic upgrades for SWORN. This bundle contains a unique weapon skin for each of the 4 character’s 4 weapons and a signature outfit tailored to each hero.