SWORN - Cosmetic Pack Bundle
Stylowo stań do walki z Arturem dzięki kosmetycznym ulepszeniom SWORN. Ten zestaw oferuje unikatowe skórki dla wszystkich 4 broni każdej z 4 postaci i niepowtarzalny strój dopasowany do każdego bohatera.