SWORN - Cosmetic Pack Bundle
SWORN için kozmetik geliştirmelerden oluşan en büyük paketle savaşı Arthur'un saflarına taşırken tarzını konuştur. Bu paket, 4 karakterin sahip olduğu 4'er silah için eşsiz silah görünümleri ve her kahraman için özel olarak tasarlanmış birer kıyafet içerir.