Syberia: The World Before Deluxe Edition
Kıtalara ve zamana yayılan bir maceraya atıl. Çok uzun süredir karanlıkta kalan gizemleri aydınlığa çıkarmak için hem Kate Walker ve hem de Dana Roze olarak oyna.
"Syberia: The World Before, vefat eden yazarına çok içten bir saygı duruşunda bulunuyor gibi görünüyor"