Syberia: The World Before
Rozpocznij przygodę, przemierzając kontynenty i epoki. Zagraj zarówno w roli Kate Walker, jak i Dana Roze, i rozwikłaj zbyt długo ukrywane tajemnice.
"Gra Syberia: The World Before jest pięknym hołdem wobec jej nieżyjącego twórcy"