Symphony of War
Na przełomie wieków świat Tahnry czeka ostateczny rozrachunek. Długi i krwawy konflikt o sukcesję Veridian odcisnął na Imperium Veridii swoje piętno, zmuszając jego mieszkańców, by stawili czoła niewyobrażalnym trudom. Pod rządami cesarzowej Floriny wydawało się, że błędne koło zostało wreszcie złamane, dopóki pewien zbuntowany generał nie uprowadził jej ze stolicy, mobilizując własne wojsko i wznosząc sztandar rebelii. Jako młody absolwent akademii staniesz na czele ekspedycji, która ma na celu poskromienie buntowników... konflikt ten zapoczątkuje łańcuch wydarzeń oraz wstrząśnie fundamentami świata.
Taktyka zwycięża potyczki. Logistyka zwycięża wojny. Gdy opadnie kurz, czas zebrać rannych, zjednoczyć oddziały i przygotować się do kolejnej bitwy na długiej drodze do pokoju.
Absolwenci Imperialnej Akademii Wojskowej (Imperial War Academy) zostali wysłani, aby szybko opanować rewoltę, niestety wplątali się w niecną intrygę wykraczającą daleko poza ich kompetencje.