Symphony of War
Savaşın harap ettiği topraklara, Tahnra'ya gir. Yozlaşmış düşmana karşı büyük bir ordu kuracak ve ona önderlik edeceksin. Kahramanları topla, bağları kur ve güçlerine sıra tabanlı savaşlarda önderlik et. Taktikleri, arazileri, morali kullanarak bu topraklara barışı getir!
Milenyumun başında Tahnra dünyası bir hesaplaşmaya doğru ilerliyor. Veridia Taht Kavgalarının uzun ve kanlı çatışmaları Veridia İmparatorluğu'nu zor durumda bıraktı, halk ise acımasız zorluklarla karşı karşıya. İmparatoriçe Florina'nın hükümranlığında bu kısır döngü bozulmuş gibi dursa da başıboş bir General onu başkentten kaçırıyor, kendi ordularını topluyor ve isyan bayrağını göndere çekiyor. Genç bir akademi mezunu olarak senin görevin bu güçlere karşı düzenlenen seferi yönetmek... Bu çatışma bir dizi olayı başlatacak ve dünyanın üzerine inşa edildiği temelleri sarsacak.
İmparatorluk Savaş Akademisi'nin (Imperial War Academy) mezunları isyanı bastırmak için hızlıca orduya alındılar ancak kendilerini hayal edebileceklerinin çok daha ötesindeki hain bir planın içinde buldular.