Tabletop Playground
얼리 액세스 게임은 현재 개발 중인 게임으로 개발 중간에 많은 것이 변경될 수 있습니다. 얼리 액세스 게임을 플레이할 때 전혀 예측하지 못한 이슈가 발생하거나 완전히 새로운 게임플레이 요소를 경험할 수 있습니다.현재 개발 중인 게임을 바로 플레이하거나 더 완전한 게임 경험을 제공할 때까지 기다릴 수 있습니다.Experience digital tabletop gaming like never before with realistic physics and satisfying controls. Recreate and modify classic games or build your own and share them with the world through mod.io, seamlessly integrated via your Epic account. You can browse and download the available mods from within the game, or get a mod you don't have yet before joining a game by just pressing a button.