Tails of Iron - Artbook
Leaf through the beautiful hand-drawn visuals of Tails of Iron in this lovingly-crafted digital art book, with over 45 pages of exquisite illustrations from Odd Bug Studio’s acclaimed adventure-RPG.
Leaf through the beautiful hand-drawn visuals of Tails of Iron in this lovingly-crafted digital art book, with over 45 pages of exquisite illustrations from Odd Bug Studio’s acclaimed adventure-RPG. The book features the work of Tails of Iron character artist, designer, and animator Daniel Robinson, and environment artist Martin Reimann, and takes readers on a journey through the fantasy-medieval, anthropomorphic Rat Kingdom to meet its determined young heir, its furry inhabitants… and its wart-ridden antagonists.