Tails of Iron - Artbook
Przeglądaj piękne, ręcznie rysowane wizualizacje Tails of Iron w wspaniale wykonanej cyfrowej książce artystycznej, zawierającej ponad 45 stron znakomitych ilustracji z uznanej przygodowej gry RPG od Odd Bug Studio.
Przeglądaj piękne, ręcznie rysowane wizualizacje Tails of Iron w wspaniale wykonanej cyfrowej książce artystycznej, zawierającej ponad 45 stron znakomitych ilustracji z uznanej przygodowej gry RPG od Odd Bug Studio. Książka zawiera prace twórcy postaci, projektanta i animatora Tails of Iron Daniela Robinsona oraz artysty środowiska Martina Reimanna i zabiera czytelników w podróż przez średniowieczne, antropomorficzne Królestwo Szczurów, aby poznać jego zdeterminowanego młodego spadkobiercę, jego futrzanych mieszkańców... i jego pełnych obrzydliwych antagonistów.