Crimson Knight DLC
Kraina jest pełna niebezpieczeństw, ale sygnet Karmazynowego Rycerza z pewnością wzbudzi strach w sercach nawet najgroźniejszych wrogów. Noś go z dumą i przynieś chlubę swojemu królestwu.