Tails of Iron - Soundtrack
Need a break from the daily grind of Frog slaughter? Put your paws up and enjoy a nice glass of chilled bug juice with the official Tails of Iron soundtrack. Composed by the royally-recognised Francesco Ameglio, these sixteen tracks will take you on a journey across Rat Kingdom without having to leave the comfy confines of Crimson Keep.