Tails of Iron - Soundtrack
Her gün kurbağa kesmekten yoruldunuz ve dinlenmeniz mi gerekiyor? Pençelerinizi kaldırın ve Tails of Iron resmî oyun müzikleri ile buz gibi bir bardak böcek suyunun tadını çıkarın. Kraliyetin beğenisini kazanmış Francesco Ameglio tarafından bestelenen bu on altı parça ile Kızıl Kale'nin rahatını terk etmeden Fare Krallığı'nda bir yolculuğa çıkın.