Tails of Iron - Complete Edition
Tails of Iron Complete Edition, tam not alan macera RYO'yu deneyimlemenin en kapsamlı yoludur. Prens Redgi olarak Krallığını acımasız Kurbağalardan geri almak için yola çık. Bütün DLC'leri, her iki genişleme paketini, dijital çizimleri ve oyun müziklerini içerir.