Tails of Iron - Complete Edition
Tails of Iron Complete Edition is the full-throated definitive way to experience the acclaimed adventure-RPG. As Prince Redgi, set out on a harrowing quest to reclaim your Kingdom from the merciless Frogs. Includes all DLC, both endgame expansions, digital artbook & soundtrack.