Tangle Tower
Freya Fellow öldürüldü. Baş şüpheli kim mi? Elinde bıçak olan ve Freya'nın cesedinin başında bulunan belli belirsiz bir şahıs. Peki o zaman sorun ne? O şüpheli... Sadece bir tablodan ibaret. Zemindeki absürt ve ürkütücü bahçelerden zirvedeki soğuk ve şom olay yerine kadar Tangle Tower'ın tamamını incele.