Tannenberg Supporter Edition
Experience authentic First World War action with 64 player battles of maneuver on the Eastern Front. Warfare between the Russian Empire and the Central Powers is a tense battle for dominance – stay close to your squad to survive!
Our WW1 FPS games Verdun and Tannenberg have always enjoyed encouragement from our loyal community, and it’s thanks to them that the games are where they are today!