Tannenberg Supporter Edition
Doświadcz I wojny światowej w bitwach dla 64 graczy i prowadź manewry na froncie wschodnim. Walki pomiędzy Imperium Rosyjskim a państwami centralnymi to napięte zmagania o dominację — trzymaj się blisko swojej drużyny, żeby przetrwać!
Nasze gry FPS o I wojnie światowej Verdun i Tannenberg zawsze cieszyły się wsparciem lojalnych społeczności graczy i to dzięki nim są na obecnym poziomie!