Animal Ink Society Style Pack
Unleash your inner beast and give your studio a primal makeover with the Animal Ink Society Style Pack! Tattuga Bay's customers are looking for fiercely unique body art, and this pack delivers a menagerie of animal-inspired designs, furniture, and fashion.
From the deepest jungle to the colorful reef, you'll find everything you need to transform your parlor into a den of majestic style. Decorate with a cozy Hippo Couch, illuminate your workspace with the brilliant glow of a Peacock Lamp, and make your mark with exclusive new stencils, including one Rare and one Legendary design.
Fierce Tattoos: 4 new tattoo stencils, featuring one Rare and one Legendary design.
Outdoor Attractions: Draw in crowds with a Feline Shop Sign and an adorable Dog House (including a dog!).
And more! 25 new furniture objects in total: lamps, plants, carpets, shelves, and frames to fully embrace the Animal Ink Society aesthetic.