Animal Ink Society Style Pack
Serlahkan sifat liar dalam diri anda dan berikan studio anda transformasi gaya primitif dengan Animal Ink Society Style Pack! Pelanggan Tattuga Bay mencari seni badan yang unik, dan pek ini menyediakan pelbagai reka bentuk, perabot dan fesyen yang berinspirasikan haiwan.
Dari hutan yang paling dalam hingga ke terumbu karang yang berwarna-warni, anda akan menemui semua yang anda perlukan untuk mengubah salun anda menjadi sarang gaya yang megah. Hiaskan dengan Sofa Hippo yang selesa, terangi ruang kerja anda dengan cahaya Lampu Merak yang menawan, dan tinggalkan kesan anda dengan stensil eksklusif baharu, termasuk satu reka bentuk Rare dan satu Legendary.