Animal Ink Society Style Pack
Obudź w sobie bestię i odmień swoje studio dzięki pakietowi stylu Animal Ink Society. Klienci w całym Tattuga Bay szukają tatuaży zrobionych z pazurem, a ten pakiet to istna menażeria zwierzęcych projektów tatuaży, mebli i elementów ubioru.
Znajdziesz tu wszystko, czego trzeba – od głębi dżungli po kolorową rafę – by przeobrazić swój salon tatuażu we własną jaskinię. Do wyboru m.in. wygodna hipopotamowa kanapa, pięknie rozświetlająca wnętrze pawia lampa, a także niedostępne nigdzie indziej szablony tatuaży, w tym jeden rzadki i jeden legendarny.