China Town: Dragon Studio Style Pack
Bring the timeless art and serene majesty of the Far East to Tattuga Bay with the Chinatown Dragon Studio Style Pack. This pack is your ticket to a lavish studio steeped in the rich cultures of Japan and China, perfect for the artist who believes tattooing is a spiritual craft.
Bring the timeless art and serene majesty of the Far East to Tattuga Bay with the Chinatown Dragon Studio Style Pack. This pack is your ticket to a lavish studio rich in the cultures of Japan and China, perfect for the artist who sees tattooing as a spiritual, not just a physical, craft.
Infuse your parlor with tranquility and power, featuring meticulously crafted furniture, luxurious silk lanterns, and stunning Asian-inspired fashion. Welcome your customers to a world of exquisite detail, where they can wait their turn while relaxing on a Ming-style Bench and admiring the intricacy of your new Dragon Rug.
More importantly, expand your portfolio with 8 incredible new stencils—including three Rare and two Legendary designs—to truly cement your reputation as a master of iconic, breathtaking ink.