China Town: Dragon Studio Style Pack
Wprowadź do studia ponadczasową sztukę i majestatyczność Dalekiego Wschodu. Inspirowany bogatymi kulturami Japonii i Chin pakiet stylu Chinatown Dragon Studio to doskonały wybór dla każdego tatuażysty, który chce podkreślić aspekt duchowy swojego rzemiosła.
Zaproś do studia spokój i moc. Pomogą ci w tym starannie wykonane meble, luksusowe jedwabne lampy i zachwycające stroje inspirowane Azją. Niech klienci już od wejścia widzą, że przykładasz wagę do detali, i odprężą się na ławce w stylu dynastii Ming, jednocześnie podziwiając finezję twojego smoczego dywanu.
Oczywiście warto też rozbudować portfolio. W tym pakiecie znajdziesz osiem fantastycznych szablonów, w tym trzy rzadkie i dwa legendarne, dzięki którym każdy będzie wiedział, dokąd się udać po najlepsze stylowe tatuaże.