Tavern Master
Tavern Master’de her þey ortaçað tavernanýzý yönetmekle ilgilidir. Çok küçük bir oda, birkaç bank ve masa ile baþlarsýnýz ve bir mutfaðý, misafirler için odalarý olan, sadýk personel grubu ve çok daha fazlasý ile büyük baþarýlý bir taverna kurma yolunda ilerlersiniz!
Tavern Master, kendi sıcak atmosferli tavernanızın inşası, korunması ve işletilmesinden sorumlu olduğunuz ortaçağ tavernası yönetim oyunudur!
Elinizin altında mükemmel bir taverna inşa etmenize yardımcı olacak birçok araç mevcut. Her tavernayı birbirinden farklı kılacak birçok farklı duvar, zemin, çit, merdiven ve mobilya bulabilirsiniz. Elbette, başlangıçta en kaliteli mobilyayı almaya yetecek kadar altınınız olmayacaktır fakat işletmeniz büyüdükçe tavernanız da beraberinde büyüyecek! Son bir dokunuş olarak, tavernanıza güzel bir isim koymayı da unutmayın!
Müşterileri çekebilmeniz için, yakınlarda ışık kaynağı olacak şekilde yeterli sayıda koltuk ve masa gerekiyor. Etrafın da güzel görünmesi gerekiyor, dekorasyon yaparsanız çok iyi olur. Öyle bir an gelecek ki gelen misafir sayısı çok fazla olacaktır. Bu gibi bir durumda konukların çok uzun süre bekletilip öfkelenerek ayrılmalarına sebep olmadan önce personelinizin tüm konuklara hizmet edebilmesi önemlidir. Bunu yapmak için çalışanlarınızın optimize edilmiş bir rotada yürümesini sağlamanız ve alanı verimli hareket edilebilecek yollar olacak şekilde tasarlamanız gereklidir.
Tavern Master'da birçok farklı olasılık var ve oynamanın en iyi yolu bu diyebilceğimiz tek bir yol yok. Zamanınızı tavernayı dekore ederek, rahat ve güzel görünmesini sağlayarak geçirebilir, oturma düzenini, fiyatları ve personel maaşlarını ayarlayarak geliri en üst düzeye çıkarmak için çalışabilir veya bar ve mutfak yerine sadece yatak odaları inşa etmek gibi tamamen yeni bir yol deneyebilirsiniz.