Tavernacle!
Sol Üst Dünya'ya (Upper-Left-Earth) bir karanlık çöktü ve Cücelerin diyarını tehdit etmeye başladı. Canavarlar ufukta toplanıyor ve dünyayı ayık kafalılık çağına sokmaya hazırlanıyor. Karanlık sürülerin bozguna uğratılmasını ve bira fabrikasının Cüce halkının yaşam pınarını pompalamaya devam etmesini sağla. O halde bir çekiç al, bardağı doldur ve birayı korumak için hünerlerini sergile.