Taxi Driver Simulator Car Parking
Dzięki ulepszonej grafice samochód parkingowy został zaprojektowany ze wszystkimi szczegółami, abyś poczuł się jak prawdziwy taksówkarz. Gracze, którzy czerpią maksimum zabawy i przyjemności, przyzwyczajają się do realistycznego sterowania. Dzięki dużej ilości ćwiczeń można przyzwyczaić się do mocy gry.
Samochody do parkowania oferują inne i zabawne wrażenia wśród popularnych gier samochodowych. Z samochodem parkingowym musisz zabrać pasażera z niektórych regionów miasta, zaparkować samochód żółtą taksówką i wykonać zadania. Wielu kierowców samochodów ma trudności z parkowaniem, a gracze mają szansę wykazać się umiejętnościami parkowania.
Żółci taksówkarze odbierający pasażerów w mieście parkują swoje pojazdy po opuszczeniu pasażera. Po wykonaniu zadania parkowania nadchodzą nowe zadania. Gracze, którzy zaakceptują nowe misje, otrzymają nagrody po ich pomyślnym ukończeniu. Realistyczny system ruchu drogowego jest przyjemny dla graczy w tej grze o taksówkach.
Opracowane dla użytkowników gry parkingowe to gra symulacyjna parkowania samochodu. Dzięki samochodom Taxi gracze stają przed prawdziwymi wyzwaniami związanymi z parkowaniem i prowadzeniem samochodu. Jednocześnie w tym symulatorze taksówek, którego akcja toczy się w dużym mieście, fizyka pojazdu jest obsługiwana ze wszystkimi szczegółami. W ten sposób użytkownicy czują się jak prawdziwy taksówkarz podczas jazdy.
Oferując rozległą mapę do eksploracji, gra parkingowa pozwala swobodnie wędrować ulubioną taksówką. Gracze, którzy nauczą się parkować taksówką, szybko dotrą do pasażerów. Gry parkingowe z grafiką 3D sprawiają, że gra jest realistyczna dzięki unikalnym dźwiękom.
Personalizacja ma na celu nadanie taksówce wyjątkowego wyglądu. W tej grze, zawartej w grach parkingowych, możesz mieć szansę zostać wymarzonym taksówkarzem. Gracze będą zarabiać pieniądze, wykonując misje taksówkarskie. Za swoje pieniądze dadzą swoim klientom przyjemność zaparkowania lepiej dostosowanej taksówki.