Taxi Driver Simulator Car Parking
Araba park etme popüler araba oyunları arasında farklı ve eğlenceli bir deneyim sunuyor. Parking car ile şehrin bazı bölgelerinden bir yolcu alıp, sarı bir taksi ile arabayı park edip görevleri tamamlamanız gerekiyor. Birçok araba sürücüsü park etme konusunda zorluk yaşıyor ve oyuncular park etme becerilerini gösterme şansı buluyor.
Oyuncular mütevazı bir taksi aracı ile şehirde keyifli vakit geçirebilirler. Araçların içi de dışı da farklıdır. Aracın teknik ayarlarını değiştirebilen oyuncular arabalarını özelleştirebiliyor. Park oyunlarının aksine bu oyunda hem taksi şoförü hem de harika bir park ustası olacaksınız.
Şehir içinde yolcu alan sarı taksiciler, yolcudan indikten sonra araçlarını park ediyor. Park etme görevini tamamladıktan sonra yeni görevler gelir. Yeni görevleri kabul eden oyuncular, başarıyla tamamlandıktan sonra ödüller alırlar. Gerçekçi trafik sistemi bu taksi oyununda oyuncuları çok sevindiriyor.
Kullanıcılar için geliştirilmiş araba park etme oyunları, bir araba park etme simülasyon oyunudur. Taksi arabaları ile oyuncular gerçek hayattaki park etme ve sürüş zorluklarıyla karşı karşıya kalır. Aynı zamanda büyük bir şehirde geçen bu taksi simülatör oyununda aracın fiziği tüm detaylarıyla işleniyor. Bu sayede kullanıcılar araç kullanırken kendilerini gerçek bir taksi şoförü gibi hissediyor.
Keşfetmek için geniş bir harita sunan park etme oyunu, en sevdiğiniz taksi arabanızla özgürce dolaşabilmenizi sağlar. Taksi araba ile park etmeyi öğrenen oyuncular hızlı bir şekilde yolculara ulaşacak. 3D grafiklere sahip park etme oyunları, oyunu benzersiz seslerle gerçekçi hale getirir.
Taksi arabasının benzersiz görünmesi için özelleştirme yapılır. Park etme oyunları içerisinde yer alan bu oyunda hayalinizdeki taksi şoförü olma şansını yakalayabilirsiniz. Oyuncular taksi görevlerini tamamladıkça para kazanacaklar. Verdikleri parayla müşterilerine daha iyi özelleştirilmiş bir taksi aracıyla park etme zevkini yaşatacaklar.