Tchia: Original Soundtrack
Featuring more than two hours of music spread across 64 tracks, a suite of songs, and a fusion of orchestral and native folk traditions, Tchia’s soundtrack album represents a true labor of love. Embracing the sounds, culture, and voices of New Caledonia, Tchia’s score revels in the joy of exploration and discovery, vibrant, energetic, and emotional in equal measure.
"Tchia was an absolute dream to get to write. From the inspiringly beautiful setting, to the deep musical history of New Caledonia, to getting to collaborate with tremendous singers and instrumentalists, the past five years of work have been a joy, and I am so happy to finally be able to share it with you all.