Tchia: Orijinal Oyun Müzikleri
Toplamda iki saatten fazla uzunluğa sahip 64 parçadan oluşan ve orkestra müziğini yerli geleneğiyle birleştiren Tchia'nın oyun müzikleri albümü, sevgiyle bestelenmiş bir şaheserdir. Yeni Kaledonya'nın kültürünü, seslerini, nağmelerini taşıyan Tchia oyun müzikleri; canlı, hareketli ve duygusal bestelerle keşfetme macerasına heyecan katıyor.
"Tchia için müzik yapmak tam anlamıyla bir hayal gibiydi. Yeni Kaledonya'nın hayranlık uyandıran manzarasından köklü müzik tarihine kadar her şeye tanıklık ettiğim ve muazzam ses sanatçılarıyla çalışma fırsatını elde ettiğim beş yılı geride bıraktık. Nihayet sonucu sizlerle paylaşabildiğim için fazlasıyla mutluluk duyuyorum.